Obchodní podmínky pro spotřebitele
Tyto podmínky jsou platné pouze pro koncové zákazníky - spotřebitele
„NET Praha Trading, s.r.o.“ nebo „Prodávající“ znamená obchodní společnost NET Praha Trading, s.r.o., se sídlem Před Skalkami II 3001/7, Praha 10 106 00, Česká republika, IČ: 22093311, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 410814.
Prodávající poskytuje na tomto e-shopu kupujícím spotřebitelům před uzavřením kupní smlouvy nebo před tím, než kupující spotřebitel učiní závaznou nabídku, údaje ve smyslu § 1811,§ 1820 a § 1826 O.z. V následujícím pak poskytuje i tyto údaje:
1) Údaje o právech z vad zboží a další podmínky pro uplatňování těchto práv. Tyto údaje lze nalézt v rubrice Záruky a reklamace.
2) Údaje o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy a s tím spojené další podmínky. Prodávající tyto údaje ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. f), g) a h) a odst. 2, 3 O.z. sděluje prostřednictvím vzorového poučení o možnosti odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví nařízení vlády č. 363/2013 Sb.
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
Právo odstoupit od smlouvy
- Do 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
- Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
- Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost NET Praha Trading, s.r.o., Před Skalkami II 3001/7, 106 00 Praha 10, kontaktní telefon: +420 272 769 388, e-mail: netpraha@netpraha.cz, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo e-mailem).
- Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
- Odstoupíte-li od kupní smlouvy, nesete náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Důsledky odstoupení od smlouvy
- Platbu prodávající vrací včetně nákladů, které jste vynaložil na dopravu zboží od prodávajícího k Vám. Jestliže jste zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.
- Platbu prodávající navrátí až po obdržení vráceného zboží, nebo prokážete-li, že kupující zboží odeslal nebo dopravil zpět prodávajícímu, podle toho, co nastane dříve. Platba je prodávajícím vrácena obvykle bankovním převodem na Váš účet. Prodávající Vás vyzve, a to obvykle písemnou cestou k tomu, abyste svůj bankovní účet v zájmu bezpečnosti potvrdil(a). Můžete požádat o úhradu formou poštovní složenky, či v hotovosti na prodejně prodávajícího.
- Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese NET Praha Trading, s.r.o., Před Skalkami II 3001/7, 106 00 Praha 10, v pracovní dny 8:00 – 16:30. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Prodávající dále poskytuje tyto údaje:
- Uzavřená kupní smlouva bude u prodávajícího uložena a prodávající k ní umožní přístup.
- Kupní smlouvu lze uzavřít v jazycích odpovídajících jazykové mutaci e-shopu
- Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy jsou: Vložení zboží do nákupního košíku (návrh kupní smlouvy), odeslání objednávky a její následné e-mailové potvrzení e-shopem (uzavření kupní smlouvy)
- Chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky lze zjistit a opravit přímo v e-shopu v osobní sekci klienta, případně na zákaznické lince e-shopu
Spotřebitel může doposud nedodanou objednávku zboží (nabídku – návrh na uzavření kupní smlouvy) stornovat.
K tomuto může využít jakýkoli prostředek, kterým prodávající disponuje, např.:
E-mailem: netpraha@netpraha.cz
Telefonicky: 272 769 388
Ke každé dodávce zboží zasíláme daňový doklad, který zároveň slouží jako záruční list.
Stížnosti spotřebitele včetně jejich reklamací, vyřízení reklamace apod. naleznete v sekci Záruky a reklamace
Spotřebitel je oprávněn se se svou stížností obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru - Českou obchodní inspekci.